Přinášíme 10 tipů, jak rychle získat zákazníky pro váš business

Přinášíme 10 tipů, jak rychle získat zákazníky

Začali jste právě podnikat a nemáte trilióny na reklamu? Nikdo o Vás neví a chtěli byste to změnit? Přinášíme 10 tipů, jak získat zákazníky, aniž byste museli závratně investovat do propagace.

Nastavte si správně web

Načítá se Váš web nepřiměřeně dlouho? Je orientace v e-shopu obtížná? Zákazník je netrpělivý a nefunkční web ho rychle odradí. Vaše stránky by tak měly být nejen vizuálně přitažlivé, ale především funkční a přehledné. Chování zákazníků nezapomínejte sledovat například přes Google Analytics, dívejte se, jak se zákazník na vašem webu chová, v jaké fázi z webu odchází a co ho nejvíc zajímá. Díky tomu budete moci web neustále zlepšovat a nabízet zákazníkovi přesně to, co chce vidět.

Zaháčkujte si stávající klienty

Dokončil zákazník nákup ve vašem e-shopu? Tím to nekončí. Nabídněte mu slevu na další nákup a pozvěte ho k odběru newsletteru. Nezapomeňte i na správně nastavený remarketing a po čase se mu opět připomeňte ve formě reklamy.

Motivujte zákazníky k hodnocení

Snažte se zvýšit důvěryhodnost vaší značky. Žádejte zákazníky o zpětnou vazbu. Slova spokojeného zákazníka jsou pro vaše budoucí klienty mnohem cennější a relevantnější než jakékoli prodejní slogany.

Nabídněte obsah zdarma

„Nejlepší věci jsou zadarmo.“ To je přísloví, kterého by se měli držet nejen začínající podnikatelé. Pokud chcete rozšířit povědomí o značce, zkuste připravit například e-book, který nabídnete zdarma ke stažení v rámci své kampaně na sociálních sítích. Výměnou získejte třeba e-mailový kontakt na zájemce o knihu a nezapomeňte si vytvořit i remarketingovou kampaň pro všechny, kteří si knihu stáhli.

Přesvědčte klienty k doporučování Vašich produktů

Skvělým nástrojem k získání nových klientů může být vyzývání stávajících zákazníků k doporučení Vašeho e-shopu nebo produktů. Po dokončení nákupu generujte zákazníkům kód, který mohou volně šířit. Díky tomuto kódu budou moci stávající klienti získat slevu či věrnostní body za každého přivedeného zákazníka.

Pište blog/točte videa

Připravujte obsah, který zaujme. Máte malou pražírnu kávy? Připravte video o tom, jak se káva praží nebo napište článek o kvalitních kávách. Nezapomeňte ale vždy zmínit souvislost s vaší firmou. Díky kvalitnímu obsahu a správně nastavenému webu dostanete na své stránky nové uživatele, které můžete dále směřovat do vašeho e-shopu nebo je později cíleně oslovit v rámci reklamní kampaně. To vám bezesporu pomůže získat nové zákazníky.

Odpovídejte v diskuzích

Zajímají se lidi o produkty podobné těm vašim? Existují diskuzní fóra, kde se tato témata řeší? Buďte tam a odpovídejte z pozice odborníka. Zvýšíte tím důvěryhodnost vaší značky a získáte možnost ovlivnit rozhodnutí případných zákazníků. Nezapomínejte ani na interakci skrze vaše sociální sítě, za každé situace se však snažte zachovat chladnou hlavu a mějte na paměti „náš zákazník, náš pán“.

Připravte soutěž

Soutěž může být ideálním prostředkem k představení vašich produktů a k organickému šíření povědomí o vaší značce. Na váš web dostanete díky soutěži spoustu nových lidí. Vítěz bude jen jeden, ale všichni soutěžící jsou potenciální zákazníci, myslete tak i na ně. Využijte příležitost a připravte si pro ně reklamní kampaň. Po skončení soutěže jim nabídněte například časově omezenou slevu.

Spolupracujte s dalšími firmami

Využijte ke své propagaci spolupráci s firmami, které se věnují příbuzným oborům, ale nejsou vaší přímou konkurencí. Natočte například video o tom, jak se dají vaše výrobky používat společně. Díky tomu rozšíříte povědomí o vaší značce a získáte klienty partnerské firmy.

Používejte správné komunikační kanály

Komunikujte se zákazníky tam, kde jsou. Zjistěte, kdo je váš typický zákazník a nastavte si podle toho komunikační mix. Díky tomu bude vaše vynaložené úsilí maximálně efektivní.



Partneři

Copyright © 2017. Všechna práva vyhrazena. Vytvořil Tomáš Hlad.
MENU